1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1059544

Sv: SCA-Cupen 2008
Uddan: Kom att tänka på en grej nu när du sa det där. Bara ruffas och slåss. Tänk er, om Mäkiaho visar sig vara lika "ful" på isen som Wernblom. Kommer vi att försvara det som han gör, precis om MoDoiterna gör med Wernblom? Eller kommer vi vara ärliga och säga: "Nej, det var inte vidare snyggt, faktiskt..." om han gör något i "Wernblom-klass"?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.