Vi kan ju faktiskt också glädjas åt att Sundsvall Hockey kanske inte går emot en så pass bister vargavinter som tidigare befarats? Timrå vinner väldigt mycket på att ha en variant av "farmar - lag" som lirar i Allsvenskan istället för division ett. Hoppas denna vinst ger katterna råg i ryggen och TIKarna något att fundera över (finns INGA enkla matcher).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå vinner väldigt mycket på att ha en variant av "farmar - lag" som lirar i Allsvenskan istället för division ett.
Hoppas denna vinst ger katterna råg i ryggen och TIKarna något att fundera över (finns INGA enkla matcher).
Grattis Sundsvall! Lycka till i Allsvenskan!