Simmalugnt: De var väl så att Timrå gjorde en läggmatch igår så att Sundsvall inte skulle bli sist i sca cupen. sen så gjorde de väl inte saken sämre att MODO slutade på 4:e och sista plats.
Undrar också om Timrå Spelarna tog sig lite frihet på fredagskvällen och tog sig en utekväll tro?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Undrar också om Timrå Spelarna tog sig lite frihet på fredagskvällen och tog sig en utekväll tro?