1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 106153

Sv: TIK-LHC
Jag: Att högmod går före fall gäller förståss även glada Timråfans.

Personligen tror jag att det är en reaktion på allt nedtippande vi fått. Inget läge att tatuera in "SM-guld" på aschelet alltså!

Är det något vi ska ta med oss överhuvudtaget från den förra säsongen så är det utgången av den!
Faktorerna var kämpa, stödja och tro.
Andra reaktioner var värdelösa och bara skenande dödvikt i skutan.

Att stödja sitt lag i vått och torrt, i med och motgång och att aldrig kasta in handduken.

Ungefär som El Maco skriver så kan det se illa ut ända in till döden närmar sig och kvalserien står för dörren. Men, Hey!! Det fixar vi och det är långt tills dess! (OM det ändå blir så!).

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.