-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4958)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jaha då får man väl besvära sig med att "försvara" sig och sitt lag ännu en gång.
Ge exempel på där "vi" skulle dra ett streck över matchen som totalt betydelselös? Visst betyder träningsmatcher ett och annat men inte så mycket som vissa vill få det till (läs korthuset rasar bland annat).
Och uttalandet "Upp med slantar, nu vill vi spela i Elitserien" är ett stort jävla hån mot de som jobbat och slitit i föreningen genom alla år. Varför slet man inte upp dessa pengar för 10 år sedan, eller för 15 år sedan? Vad hände i Timrå säsongen efter att man tog sig till kvalserien (19.57 - säsongen)?
Hellre rik nykomling än fattig föredetting?
Dr.nix>>
Gör dig inte löjlig. Supportrar är ett konstigt släkte, de blir ledsna vid förluster och glada vid vinster....konstigt.