1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1062074

Sv: Säsongstips 08/09
Kom just att tänka på en sak när jag lyssnade på Styf prata (följ länken till sr's inslag om timrå inför 08/09). Jag tror ärligt talat att majoriteten av "experterna" totalt glömt bort att Timrå har Elitseriens yngsta lag och inte räknat med att några yngre förmågor faktiskt kan blomma ut.

Nu vet jag inte vem eller vilka det skulle vara på förhand även om jag har mina personliga favoriter. Men får vi slippa skador så skulle jag bli extremt förvånad om vi inte fick minst ett genombrott denna säsongen.

Trots det tror jag att man kommer värva minst en spelare under säsongens gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.