dr-nix: Nä det kan inte vara möjligt, Skönvik som ligger så strategiskt vid E4, man vill ju få bort trafiken från stan, det är ju nya högbron ett bevis på.
Sen är ju Skönviks så prefekt, alldeles nedanför Sundsvalls infotavla...tänk er den "18/9 spelar sundsvallslaget Timrå IK" med rullande text, information som kommer lyfta hela regionen.
Clas Ohlsson "gubbdagiset" och Casinot det stjäl ju bara besökare från hockeyn så där i närheten kan man ju inte ha, det har nog TJ tänkt på, dummare än så är han inte.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen är ju Skönviks så prefekt, alldeles nedanför Sundsvalls infotavla...tänk er den "18/9 spelar sundsvallslaget Timrå IK" med rullande text, information som kommer lyfta hela regionen.
Clas Ohlsson "gubbdagiset" och Casinot det stjäl ju bara besökare från hockeyn så där i närheten kan man ju inte ha, det har nog TJ tänkt på, dummare än så är han inte.