Anonymous: tanken är ju att man ska få gångtrafik osv. då passar inte Skönvik. Den hamn man pratade om i artikeln iaf var den i Centrum. Sedan vad du vill se är en annan sak.
Bara för att dom bygger en bro betyder inte att dom vill blockera av Centrum från trafik bara få bort den trafik som ändå bara är på väg förbi Sundsvall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bara för att dom bygger en bro betyder inte att dom vill blockera av Centrum från trafik bara få bort den trafik som ändå bara är på väg förbi Sundsvall.