Låt säga att man man bygger ny arena, vad händer då med nuvarande? Driften av den lär ju inte heller vara gratis.
I övrigt håller jag med TJ, man bör inte lägga ner mer pengar på nuvarande. Fyller man den inte i en premiär då är den större än vad den bör vara redan nu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I övrigt håller jag med TJ, man bör inte lägga ner mer pengar på nuvarande.
Fyller man den inte i en premiär då är den större än vad den bör vara redan nu.