Hinner inte läsa denna debatt som återigen kört igång på riktigt allvar igen ;). Men Thomas Johanssons uttalanden både i ST och i Dagbladet är helt lysande. Håller med om allt från att det spelas för många matcher på för kort tid samt att det är för många landslagssamlingar och turneringar. Det går liksom inte ihop.
Men det väsentliga i intervjuerna är ju det här med vart arenan ska ligga. Där håller jag med honom ännu mer. Han är helt rätt ute på varje punkt.
Så är det, så funkar det och så har det blivit. Men framförallt, så måste det bli.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men det väsentliga i intervjuerna är ju det här med vart arenan ska ligga. Där håller jag med honom ännu mer. Han är helt rätt ute på varje punkt.
Så är det, så funkar det och så har det blivit. Men framförallt, så måste det bli.