T T: Ja Foppa hade väl inte annat att lägga pengarna på just då. Sen att det skulle gå så bra det visst man nog inte.
Precis lika lite som att ägarna av läckra Läckerol arena vid denna period förra året visste att de ett halvår senare skulle bli tvungna att sälja sin bästa spelare till Ryssland för att täcka upp en förlust på 80 miljoner. Trots ny superarena.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Precis lika lite som att ägarna av läckra Läckerol arena vid denna period förra året visste att de ett halvår senare skulle bli tvungna att sälja sin bästa spelare till Ryssland för att täcka upp en förlust på 80 miljoner. Trots ny superarena.