Enl en reporter på en av tidningarna så är Sundsvalls Kommun väldigt intresserade av att tillsammans med näringslivet bygga nytt åt TIK inne i City. Det dom väntar på är att TIK tar ett principbeslut i frågan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Enl en reporter på en av tidningarna så är Sundsvalls Kommun väldigt intresserade av att tillsammans med näringslivet bygga nytt åt TIK inne i City. Det dom väntar på är att TIK tar ett principbeslut i frågan.