Inlägg: 1065392
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Jag tycker det räcker om vi spöar Frölunda idag, helst en förnedring med stora siffror. :-)
Det är ett av de bästa sätten att behandla "svikare". Det blir då deras egna tankar som kommer att fräta i själen. Det fungerar betydligt bättre än att lägga "ved på glöden". Alltså, ge inte Riku Hahl tändvätska i kväll!