Hoppas Challe vågar matcha "bollibompakedjan" mer idag!
Inlägg: 1065409
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jonmannen: Jag hörde att några i publiken ville ha in "brödrostarna" när de ville se ungdomarna spela. Antar att man avsåg galler för ansiktet. :)