1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1065433

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Annars tycker jag de är dags att släppa de där med nubben och Hahl, nubben har gjort så fantastiskt mycket för Timrå och avslutningen blev ju skandal helt klart, men tycker inte vi behöver stå på läktarn och håna varken snubben eller Hahl, låt oss fokusera enbart på våra rödvita krigare och stötta dom.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Snoop: Alltså visst har Nubben gjort mycket men han svek oss. Nu är han hatad och kommer alltid vara det! Håna båda två under hela matchen och sjung på! HATA FRÖLUNDA, ÄLSKA TIMRÅ

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.