Ja hata alla jävla göteborgare!
Inlägg: 1065432
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Annars tycker jag de är dags att släppa de där med nubben och Hahl, nubben har gjort så fantastiskt mycket för Timrå och avslutningen blev ju skandal helt klart, men tycker inte vi behöver stå på läktarn och håna varken snubben eller Hahl, låt oss fokusera enbart på våra rödvita krigare och stötta dom.