Kevin O Shea: är 17 stolta år och är inte rädd för att visa mina känslor för klubben. Jag hatar alla andra och älskar Timrå. Tycker det är det enda rätta sättet!
Inlägg: 1065465
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Ja, det märks att du inte är vuxen. Självklart skall vi älska vårt favoritlag - men att hata, är för mej Huliganfasoner.
Och huliganerna dom hör hemma på fotbollsläktaren, eller bakom lås och bom!
Och huliganerna dom hör hemma på fotbollsläktaren, eller bakom lås och bom!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Jag ställer mig i mitten i denna frågan och konstaterar bara att jag gillar oliktänkande. Dom som hånar Frölunda ikväll gör det, dom som sjunger "Ut med domarn och in med Nalle Puh" gör det.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: kom igen.. 17 år o så fylld av hat... vad har hänt? du vet att det finns hjälp att få för sådana mörka hårda känslor... Kallas psykolog..
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå:
Saliga äro de korkade, ty de skola flyta när syndafloden kommer.
Saliga äro de korkade, ty de skola flyta när syndafloden kommer.