Jag ställer mig i mitten i denna frågan och konstaterar bara att jag gillar oliktänkande. Dom som hånar Frölunda ikväll gör det, dom som sjunger "Ut med domarn och in med Nalle Puh" gör det.
Inlägg: 1065470
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Knylan:
Ut med domarn och in med Nalle Puh, är ju så pinsamt fånig att köra.
Ut med domarn och in med Nalle Puh, är ju så pinsamt fånig att köra.