Agneijska: Ja och till skillnad ifrån dina beundrare så är de inte uppköpt i natura.
Inlägg: 1065480
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Uno Gordon: Nej, men ärligt då Uno. Finns det någon fanclub eller dylikt man kan gå med i?
Kan tänka mig att du fick en hel del fans när du "avslöjade" att Sanny ska gå till Frölunda redan i oktober. Om det finns någon sanning i det ryktet lovar jag att svälja mitt huvud och byta kropp.
Kan tänka mig att du fick en hel del fans när du "avslöjade" att Sanny ska gå till Frölunda redan i oktober. Om det finns någon sanning i det ryktet lovar jag att svälja mitt huvud och byta kropp.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Visa känslorna på kvällens match. Släpp ut känslorna och skrik ut hur mycket ni älskar Timrå och hur mycket in hatar alla andra!