Visa känslorna på kvällens match. Släpp ut känslorna och skrik ut hur mycket ni älskar Timrå och hur mycket in hatar alla andra!
Inlägg: 1065484
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Underhållning på hög nivå. Blir matchen lika underhållande som dina inlägg så blir det en höjdarmatch. Tror Timrå vinner dock ;/.