Inlägg: 1065517
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Laget ser bra ut men backparet Jonsson/Persson oroar mig en aning så här på förhand.
Frölundas svaghet är backsidan. Åk sönder dem ikväll!
Frölundas svaghet är backsidan. Åk sönder dem ikväll!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Per HApps: Finns det någon person som ännu inte anlänt till hallen och befinner sig i krokarna av Timrå C. Skall se matchen på TV ikväll men har en tröja som måste upp på hallen till signaturen Heleniz.
Historia , det är historia nu. Jag väljer att kika genom framrutan istället för backspegeln:)