1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1066160

Sv: Apropå nånting...
stoff: Ja, Lill-Svesse...Björn Svensson, son till Gunnar "Svesse" Svensson f.d. hockeytränare, numera spelaragent.

Lill-Svesse (eller Svesse) är ju skadad för tillfället och således utanför laget just nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: ok

Sv: Apropå nånting...
Hur blir det nu då vi ska spela årets första bortamatch, kommer vi att få använda det röda stället? Är det inte så att bortalaget alltid ska använda sig av vitt matchställ?

Antar att vi iaf aldrig kommer få se ett rött Timrå när vi gästar Modo, Frölunda eller Luleå? (Detvå sistnämda kör väl iofs med varierade matchställ emallanåt)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.