Inlägg: 1066161
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jonmannen:
Klart vi har vitt.
Om jag kommer ihåg rätt (vilket inte är säkert såklart)
Så är det så att bortalagen byter matchställ då de liknar det besökta hemmalagets alltför mycket. Strumpor, tröja mm..
Så jag tror nog vi får se Timrå i vita ganska ofta i vinter.
Klart vi har vitt.
Om jag kommer ihåg rätt (vilket inte är säkert såklart)
Så är det så att bortalagen byter matchställ då de liknar det besökta hemmalagets alltför mycket. Strumpor, tröja mm..
Så jag tror nog vi får se Timrå i vita ganska ofta i vinter.
Antar att vi iaf aldrig kommer få se ett rött Timrå när vi gästar Modo, Frölunda eller Luleå? (Detvå sistnämda kör väl iofs med varierade matchställ emallanåt)