JD: Dom kanske kan ta över E-on arena ifall den gemene sundsvallaren plötsligt skulle börja gilla hockey. De få som inte föredrar timrå, menar jag förstås.
Inlägg: 1066437
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
NuMo: Skulle gissa att de låter tik göra jobbet och när väl Sundsvall kommun byggt en hall så turas tik/sundsvall om att hyra den.