Yellowcard: Ja den funkar men sitter heller med swehockey och uppdaterar som en galning.....med ATG live spel i bakgrunden...lol...måste flytta hem snart
Inlägg: 1066753
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
klimtakjaaka: låter som mig när jag var på bahamas runt nyår hehe.. gjorde allt för att hänga med
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Mäkiaho dominerar!
Trevlig matchupptakt, men knappast nån stabil ledning
Trevlig matchupptakt, men knappast nån stabil ledning