Inlägg: 1066816
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Uno Gordon:snart går jag ner och sätter mig i bastun.
Behöver kyla av mig lite.
Behöver kyla av mig lite.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Uno Gordon: Hehe, Chelle Berglund. Ja jisses jävlar det går undan när man är flink i fingrarna. Challe Balle Berglund skall det givetvis vara ;)
Helg Ernest: Säckens grabbar som omväxling och kontrast till allt det vackra, ljusa och fina skall man inte förakta! ^^
Du kan ju alltid studera det STORA linjerna och anteckna på en tändsticksask eller pappersnäsduk med hotelloggan på och posta den med adress Chelle Berglund. All scoutning är bra, utom de dåliga ;)