Uno Gordon: konsekvent och missar en solklar Brynäsutvisning när Timrå har box. Hade han gjort sitt jobb och tagit den hade vi antagligen varit i ledning nu.
Att hacka på Dennis Persson är förresten att slå in en redan öppen dörr. Jag räknar kallt med att killen är utlånad innan oktober månad är slut.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att hacka på Dennis Persson är förresten att slå in en redan öppen dörr. Jag räknar kallt med att killen är utlånad innan oktober månad är slut.