Fan var det inte Rögle som skulle bli fetsist och VF som skulle ta ledningen i tabellen enligt landets självutnämnda viktigaste krönikör?
och ingen fattar om han visar vägen eller känner vilket håll, vinden blåser på då kommer Halta Lotta hem till mej med rösten fylld av gråt och snyftar, vem i hela världen kan man lita på?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fan var det inte Rögle som skulle bli fetsist och VF som skulle ta ledningen i tabellen enligt landets självutnämnda viktigaste krönikör?
och ingen fattar om han visar vägen
eller känner vilket håll, vinden blåser på
då kommer Halta Lotta hem till mej
med rösten fylld av gråt
och snyftar, vem i hela världen kan man lita på?