-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188100)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vad har dom konstruerat vid detta tillfälle av sinnesförvirring,,Jo! följande, de har skapat ett massivt tacktik spel hos klubbar och ledare, då det vad jag gissar räker med 90 poäng för att nå de atracktiva slutspels platserna, det blir ett snitt på 1,6 poäng per match.
Och spelare är inga maskiner, som man byter programvara på, eller tar dem ut i omklädningsrummet och sätter en sladd iväggen för att uppdatera drivrutinerna då spelet inte funkar.
Nä de är människor av kött och blod, och en människa måsste tränas för att funka i den miljö av sinnesförvirring, där kommer en taktik in,, de tränas olika mycket, somliga toppar formen för att ta poäng tidigt, och somliga tränas för att ta poäng senare i serien, och är därmed vid denna tid på serien slut trött och därmed ett lag med märkbar ojämnhet, och en övertränad spelare drar lätt påsig skador
så efter 15-20 omgångar då ser vi vilka lag som är med, skulle tro att HV och fjölsunda kommer få spring i benen igen, medans rögle och Brynäs kan sega ner sig,
MEN!!! vad är det som är så j-la kul med hockey? jo fackumet att allt är så oförutsägbart, tänk vad enkelt om det var klart efter första omgången, va tråkigt det skulle vara