-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5005)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Håller med dig att det i viss mån kan vara en transportsträcka i elitserien men det är i så fall en transportsträcka som är bra mycket roligare och intressantare än fotbollen.
Allsvenskan är svagare än på länge och vad är det för underhållsvärde att se Giffarna-Ljungskile spela 0-0 på idrottsparken i 35 gradig värme (för ni har väl så varmt nere i södern) med ideligen en massa långbollar och en massa träben.
Var väl mer hockeykultur i slutet på 60-talet och ibörjan på 70-talet( synd du inte fick uppleva detta) och fotbollen är en avsevärt större sport än hockeyn, men trots detta så är det en gigantisk skillnad mellan Allsvenskan och Elitserien till fördel för Elitserien: mer händelserik, mer kvalite, mer inramning kring matcherna, intressantare etc.
Är väl ungefär lika stor skillnad som att bo i en igloo i Härnösand som att ligga under palmerna i Sundsvall. Det sista som ett litet inlägg ang dina insinuationer(betyder antydningar) om Härnösand.
Ps! Missa nu inte fotbollspropagandan på lördagkväll i Canalplus sport 2 kl 18.30 mellan Arsenal-Hull... Tyvärr kan vi inte se detta i Härnösand för då är det dags för jävelskap...