Hahl Bundy: Men man får däremot gärna byta sångare till nästa hemmamatch.
Inlägg: 1067315
Svarskommentarer
Sv: Nationalsången
actionleif:
Lägg ner den under säsongen,sedan under slutspelet blir det ett desto trevligare inslag.
Lägg ner den under säsongen,sedan under slutspelet blir det ett desto trevligare inslag.
Sv: Nationalsången
actionleif: Ha ha apselut :)
Med mitt nej menade jag f.ö att friskan inte var ensam om att tycka att nationalsången ska skrotas.
Med mitt nej menade jag f.ö att friskan inte var ensam om att tycka att nationalsången ska skrotas.