Inlägg: 1067372
Svarskommentarer
Sv: Nationalsången
Per HApps:
Idag på Domustrappan var det någon som sa att du skulle framträda som nationalsångframförare.
Idag på Domustrappan var det någon som sa att du skulle framträda som nationalsångframförare.
Sv: Nationalsången
Per HApps: Lägg ner den under Elitserien, sedan under VM blir det ett desto trevligare inslag.
Lägg ner den under säsongen,sedan under slutspelet blir det ett desto trevligare inslag.