nectis & haggen: Härligt att Timrå också kan göra sånna mål! Två mål i PP också, wunderbar!
Ska bli roligt att se höjdpunkterna. Men säg mig, om det hade varit Hockeykväll idag hade fokus legat på Timrås makalösa insats och de faktum att man trots så många skadade spelare faktiskt vann borta mot serieledarna. Eller hade man valt att fokusera på att serieledarna förlorade?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ska bli roligt att se höjdpunkterna. Men säg mig, om det hade varit Hockeykväll idag hade fokus legat på Timrås makalösa insats och de faktum att man trots så många skadade spelare faktiskt vann borta mot serieledarna. Eller hade man valt att fokusera på att serieledarna förlorade?