1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1067959

Sv: LHC - Timrå IK 2008-09-27
Man tror inte det är sant...!

Precis som när Timrå skrällde borta mot HV förra säsongen och vann med 3-0 så hade jag bestämt mig för att återigen inte följa matchen - städade lägenheten istället... Får två samtal om att det är 1-3 i andra. BRYTER mot min egen "lag", då jag blir nyfiken vad det står. Slår på datorn och då plingar 4-3 in på Swehockey!
Slår av dataj-veln igen och rycker (för säkerhets skull ut alla kontakter).
Avvaktar...
Då ringer det igen 4-4, och igen 4-5!
Bestämmer mig för att gå ut och gå. Ringer på mobilen, slut 4-5!!! ;-)

Vem har sagt att det är lätt att vara supporter?!

Svarskommentarer

Sv: LHC - Timrå IK 2008-09-27
Laken: hehehe... mycket roligt=P

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer