Ambroo: Mmmm....själv känns det som att jag inte orkar bry mig längre. Har lagt tillräckligt med dålig karma på Ricky och arslet känns det som. Sanny är inte längre vår spelare och lär inte bli det heller igen...skulle jag tro. Vill han floppa i VF så be my guest....
Inlägg: 1068836
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Sen är det ju lite jobbigt också att läsa allt när begåvningsreserven sätter igång.
Sv: Apropå nånting...
...så önskar man att ST tar Jimmy på orden och så fort som möjligt lägger ut en blänkare om läget i laget inför kvällen.