mikenomad: Sen är det ju lite jobbigt också att läsa allt när begåvningsreserven sätter igång.
Inlägg: 1068840
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ja....lär bli ett eller annat inlägg från en viss skribent med andemeningen "vad var det jag sa" isf...ingen nämnd, ingen glömd.