Utan honom hade det förmodligen blivit torsk ikväll. Annars tyckte jag att Jonsson spelade bra, Axelsson och Sundh åkte riktigt mycket skridskor. Och ungdomarna är alltid härliga att skåda. Annars kändes det mest som en baksmälla från i lördags.
Det roliga i kråksången är att vi trots uselt spel och obefintligt powerplay vinner över Luleå. Det torde antingen visa att Timrå besitter en hel del styrka som kan vinna matcher utan att vara helt fokuserade, eller att Luleå är riktigt dåliga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Utan honom hade det förmodligen blivit torsk ikväll. Annars tyckte jag att Jonsson spelade bra, Axelsson och Sundh åkte riktigt mycket skridskor. Och ungdomarna är alltid härliga att skåda. Annars kändes det mest som en baksmälla från i lördags.
Det roliga i kråksången är att vi trots uselt spel och obefintligt powerplay vinner över Luleå. Det torde antingen visa att Timrå besitter en hel del styrka som kan vinna matcher utan att vara helt fokuserade, eller att Luleå är riktigt dåliga.
Jag väljer nog det första.