General_Moisio: Vi får 3 spelare till på banan. Det kommer att ta lite längre tid för samtliga Timråspelare att komma ut på isen då det är 3 stycken till. Men hur spelet kommer att se ut är ju svårt att veta exakt. Möjligtvis får vi bättre powerplay och en aning vassare offensiv. Men på det stora hela lär det se ut precis som vanligt...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men hur spelet kommer att se ut är ju svårt att veta exakt. Möjligtvis får vi bättre powerplay och en aning vassare offensiv. Men på det stora hela lär det se ut precis som vanligt...