Kerstin_k: Jag menade naturligtvis skadeläget? Om detta nu inte var uppenbart.
Inlägg: 1069031
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
General_Moisio: Jaha... Nej, det fattade inte jag...
Vad får dig att tro att vi andra här inne sitter med direktnummer till Timrås läkare och får ständiga rapporter? Har du inte tillgång till internet? Uppenbarligen. Vilket leder mig till att du, precis som vi, också har tillgång till dagbladet, St, Aftonbladet, Expressen, hockeymagasinet och hockeysverige. Du har alltså precis lika stora möjligheter som oss andra att luska ut hur det är befattat med de namngivna herrarna.
Eller hur?
Vad får dig att tro att vi andra här inne sitter med direktnummer till Timrås läkare och får ständiga rapporter? Har du inte tillgång till internet? Uppenbarligen. Vilket leder mig till att du, precis som vi, också har tillgång till dagbladet, St, Aftonbladet, Expressen, hockeymagasinet och hockeysverige. Du har alltså precis lika stora möjligheter som oss andra att luska ut hur det är befattat med de namngivna herrarna.
Eller hur?