Riktigt roligt att se hur bra RJ spelar iår, hur stabil Backlund är i målet och hur lyckad värvnigarna av Mäkiaho, Wandell verkligen är. Wandell riktigt riktigt bra
Övrigt: Johan Andersson är en riktig ledare, han kommer få J Jönsson att framstå som en medioker defensiv Center om han fortsätter på samma sätt.
Axelsson ser ut att bli bättre o bättre , Sundh ser stark ut. Nu är det bara 71:an som behöver komma upp varv.
Får vi nu vara någotsånär skadefria så kommer vi bli farlig.
Jag trodde inte vi skulle ha många poäng efter 5omg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Wandell riktigt riktigt bra
Övrigt: Johan Andersson är en riktig ledare, han kommer få J Jönsson att framstå som en medioker defensiv Center om han fortsätter på samma sätt.
Axelsson ser ut att bli bättre o bättre , Sundh ser stark ut.
Nu är det bara 71:an som behöver komma upp varv.
Får vi nu vara någotsånär skadefria så kommer vi bli farlig.
Jag trodde inte vi skulle ha många poäng efter 5omg.
Kämpa TIMRÅ