1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1069857

Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
Skarin: Instämmer. 3p mot Rögle och lite kämparvilja så får man vara nöjd. Speciellt med tanke på spelarna som stått på sidan om i dom här tre senaste matcherna. Samtidigt tycker jag att man har all rätt i att vara besviken efter dagens match. Absolut inte för att det var mot Modo utan för att det virriga försvarsspelet fortsätter att rendera gratismål åt motståndarna. Boxen funkade mycket bättre i början av matchen men efter andra halvan och framåt så kunde ju faktiskt betydligt fler puckar gått in när man totalt ignorerar att stressa backar, krymper boxen och låter modo skjuta från blå....hade dom 17 skott i andra?

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
Olle: Exakt. BP var otroligt bra i första perioden. Sedan har vi tur som inte släpper in fler mål. Boxen är på tok för liten, det blir för passivt och nolaskogsarna får göra lite som dom vill.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer