1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070353

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
fighter: har använt tjänsten i några år nu, den har knappast varit felfri men har man några problem så brukar man få en gratismatch i kompensation.

Tjänsten är värd att prova, kolla in beta-varianten på matcherna. Dom är 30spänn billigare och förutom några små grafiska fel lite då och då så är det typ samma kvalitet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
dr-nix: oki jag har köpt matchen nu,hoppas det fungerar bra jag vet att det kanske blir lite störningar det är ju internet.99spänn är det helt klart värt när man bor 85mil från eonarena.


Men nu får man inte tro att det bara är o ställa ut skridskorna på isen
för då blir det mål i röven på en gång,nej det här blir en jävligt tuff match
gäller att vara på tårna från minut 1 till minut 60 minst.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
dr-nix: den har knappast varit felfri skulle det vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.