1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1071039

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Kerstin_k:
RJ sköter sig absolut godkänt. Erixon var däremot bedrövlig igår och inte alls bättre än Dennis Persson. Dom 2 herrarna hoppas jag kommer blomma ut, men vem gör inte det. Ganska roligt att se publiken blir alldeles till sig när någon av gallerungarna rör pucken. Dom är bra men inte några superstjärnor.

Svarskommentarer

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
73Sjöbba: Tänk att man kan se saker på helt olika sätt, jag tyckte RJ var katastrofal medans Erixon var en av dom bättre backarna igår tillsammans med Lotvonen, han spelar enkelt alltid på säkerhet, bra spel i egen zon, följsam och sätter in tacklingarna när de behövs och vid stressande lägen spelar han sarg ut, Han kommer bli viktig i vinter vår Sebbe Erixon.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.