1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1071911

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Ambroo:
Nope...jag duger inte till något.

Svarskommentarer

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Ok, jag ska försöka att inte upprepa mig alltför mycket nu - igen...
Konstaterar samtidigt att det , i efterhand, allt som oftast visat sig att jag haft rätt i mina uppfattningar.
Men NU måste verkligen klubben agera! Ta itu till frågeställningar som:

* Ska man nå en lösning med Pärssinen om att avsluta kontraktet?
* Ska man nå en lösning med Hedström om att avsluta kontraktet?
* Ska man nå en lösning med Persson om att avsluta kontraktet?

Om ja, letas det ersättare till dessa dag som natt?!
Någon som hört något rykte eller liknande?

* Hur säkert sitter förresten Challe?
Allt ska upp på agendan nu! Det är i tider som dessa man måste visa HANDLINGSKRAFT!

Vad tycker ni andra?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.