Inlägg: 1071911
Svarskommentarer
Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Ok, jag ska försöka att inte upprepa mig alltför mycket nu - igen...
Konstaterar samtidigt att det , i efterhand, allt som oftast visat sig att jag haft rätt i mina uppfattningar.
Men NU måste verkligen klubben agera! Ta itu till frågeställningar som:
* Ska man nå en lösning med Pärssinen om att avsluta kontraktet?
* Ska man nå en lösning med Hedström om att avsluta kontraktet?
* Ska man nå en lösning med Persson om att avsluta kontraktet?
Om ja, letas det ersättare till dessa dag som natt?!
Någon som hört något rykte eller liknande?
* Hur säkert sitter förresten Challe?
Allt ska upp på agendan nu! Det är i tider som dessa man måste visa HANDLINGSKRAFT!
Vad tycker ni andra?
Konstaterar samtidigt att det , i efterhand, allt som oftast visat sig att jag haft rätt i mina uppfattningar.
Men NU måste verkligen klubben agera! Ta itu till frågeställningar som:
* Ska man nå en lösning med Pärssinen om att avsluta kontraktet?
* Ska man nå en lösning med Hedström om att avsluta kontraktet?
* Ska man nå en lösning med Persson om att avsluta kontraktet?
Om ja, letas det ersättare till dessa dag som natt?!
Någon som hört något rykte eller liknande?
* Hur säkert sitter förresten Challe?
Allt ska upp på agendan nu! Det är i tider som dessa man måste visa HANDLINGSKRAFT!
Vad tycker ni andra?
Nope...jag duger inte till något.