1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1072357

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:

Ja Timrå har en hel del skador på s.k nyckelspelare vilket också visar sig i spelet match efter match.
Defensiven är ju ruggigt dålig......men det som känns värst är att det inte verkar vara bra stämning och harmoni i laget.
Sedan läser man i tidningen att man inte ska känna panik....nähä....och när fan ska man känna panik då ? Spelar ju för bövelen ingen roll om man förlorar med 2-1 eller 6-1....3 poäng är alltid 3 poäng.
Hur länge ska ledningen sitta där ute med armarna i kors, agera för bövelen !
2 etablerade backar in i laget.
Dennis Persson håller ju inte måttet på långa vägar, Skogs....nja vete tusan om han också räcker till.

Min Åsikt !

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.