bäver: Ajda, it's that bad huh.. :/
Inlägg: 1072480
Svarskommentarer
Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
saasta: ssk snurrade som fan i första men sen har TIK hostat upp sig, det blir bra detta här för Wandell ska visa polarna från förr va han går för