Inlägg: 1072654
Svarskommentarer
Sv: Timrås bedrövliga försvarsspel
Gomorron alla timrålovers.Faan vad besviken man är,på dessa överbetalda
spelare som skämmer ut vårat älskade TIMRÅIK gång på gång.
Var är hjärtat? nej sänk lönerna inför prestationslön.inklusive challefjanten
har aldrig gillat han och nu höjer han inte sina poäng precis.
FAAN VAD ARG JAG ÄR!!
spelare som skämmer ut vårat älskade TIMRÅIK gång på gång.
Var är hjärtat? nej sänk lönerna inför prestationslön.inklusive challefjanten
har aldrig gillat han och nu höjer han inte sina poäng precis.
FAAN VAD ARG JAG ÄR!!
Inte rätt position en enda gång, det här ser inte alls bra ut.. fan fan fan..