1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1072768

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
John K: Bra sagt!

Jag är så sur för att jag är i våran kära huvudstad på lördag, lite taskig tajming att åka dit precis efter att de rödvita spelat två matcher där nere =/

Men jag hoppas och tror att alla som överhuvudtaget har en sportmössa att ta sig till arenan på lördag gör så och skriker sig hesa. Jag kommer själv parkera mig på någon O´Learys i Stockholm och sitta där och skrika tillsammans med mina klasskamrater.

Nu kör vi!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Saxat ur ST: "Jag hoppas att vi kan ladda om till på Lördag och att publiken kan ge oss det stöd vi behöver för att kanske kunna lyckas vända det här, säger Johan Andersson."


Har aldrig varit mer förbannad på en spelare som jag är just nu. FY FAN !!!

Vi i klacken och den övriga publiken har väl gjort allt vi har kunnat hittills. Och om denne herre inte märkt av detta så kan han ju KANSKE kolla med sina lagkamrater vad vi gjort för att stötta både honom och de övriga.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.