-Gurra-: Tycker det varit dåligt uppslut av supportrar till borta matcherna, bara till Modo det blev en buss.
Inlägg: 1072842
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
zita: Nej, uppslutningen när det gäller bortaresor verkar bli sämre och sämre. Det är väl egentligen inget konstigt med det. Men så här dåligt har det väl inte varit på många, många år.
Hugaligen.
Hugaligen.