T T: Vart kan man läsa om "Värmningsbussen". Är det riktigt att den går så tidigt från Navet?
Inlägg: 1073181
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
John K: Ja, den brukar gå 1 timme och 45 minuter innan nedsläpp just för att man ska hinna värma med en matbit och kanske en öl eller två.
Det har varit annons i tidningarna före varje match. I dag går den allså 16.45 från Navet (nere vid ån).
Det har varit annons i tidningarna före varje match. I dag går den allså 16.45 från Navet (nere vid ån).